lördag 3 april 2010

Påsk pyssel.


Jag tycker att det är så roligt att pyssla med papper. Jag har alltid hållt på med det i någon form. Teknikerna och verktygen utvecklas hela tiden. Det finns en hel värld av scrapbooking verktyg. Jag använder lite basic saker sen samlar jag på mig allt som man kan tänka sig . Detta är lite av förra årets påskpyssel. Lite tags som man kan hänga lite här och där.
Dessa äggen gjorde jag för två år sen, "Barnen" fick varsitt ägg efter intresse. Dottern fick ett bak...cupcakes ägg...sonen ett Saab ägg....svärsonen "folkvagns" ägg... Mina egna ägg blev "madonna ägg".

I år blev äggen lite mer arbetade med bladsilver och metallblommor.

Det blev även några påskstrutar som jag fyller med mozart ägg . Mozartkulor formade som ägg.
Önskar er en härlig påsk med mycket god mat och gott godis och utevistelse i vårsolen.
Carina

2 kommentarer:

  1. Åhhhh, Carina jag tappar andan vad fina påskägg och strutar du har gjort. Längtar efter en papperspyssel med dig snart.

    Ha en fortsatt skön påskhelg!
    Kraaaaam Cin

    SvaraRadera
  2. Om ni ska ha papperspyssel så kommer jag med :)
    men så fina ägg du gjort, vågar man säga att man(jag)inte hann med ett enda?..nästa år, då ska jag göra ägg..

    Jag har lagt in mej på vänt på er bok..så så fort den kommer så får jag ett meil..

    Ha en fortsatt skön helg Kram Anne

    SvaraRadera